Pages

October 31, 2011

MANIK SISIK IKAN BERSULAM BENANG CROSSTISH

ehem..ehem...baju raya manik dah siap..yeppy..amboii voke gitu.. yang sebenarnya baju ni 2 tahun lepaaaas punya..oleh kerana badan dah kurus sikitttttt , aku pun ambik keputusan utk pakai aja lah untuk raya haji ni...dan ni pun sebb ada seorang idolaa ku ZAI BUTTERFLY, dia kata aku kena buat banyak .koleksi.. so, aku pun " CIAYOK !! CIAYOK!! " ....



asal nya manik ni hasil lukisan aku masa aku kena tahan kat wad...aku suka tengok manik org.. kekadang terfikir kenapa aku tak buat sesuatu yang orng akan ingat aku..MUNGKIN KOTTT.. aku suka melukis dan menghasilkan pelbagai design..kenapa aku tak buat sesuatu yang baru tentang lakaran..so, this is my starting.. hope u all suka bangat k....banyak lagi sebenarnya yang aku dah lukis..nanti lah aku akan buat juga insyaallah...



korang, nanti aku akan menjual baju EKSKLUSIF. design pertama aku buat khas yg boleh g funtion n buat potong kek...nanti lah...dalam masa terdekat ni k..NANTI KANNN TAUUUUU.....